Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza komunikace s klienty v Nízkoprahovém středisku Drop In o.p.s. pomocí konceptů transakční analýzy
Titman Staňková, Nora ; Kalina, Kamil (vedoucí práce) ; Libra, Jiří (oponent)
4 Abstrakt Cíle výzkumné práce Popsat nejtypičtější komunikační vzorce mezi pracovníky a různými typy klientů v Nízkopra- hovém středisku Drop In o.p.s. pomocí jednotlivých případových studií, následně popsanou komunikaci zanalyzovat pomocí metod a konceptů transakční analýzy a vyvodit doporučení pro efektivnější komunikaci mezi pracovníky a klienty. Práci začlenit formou přílohy Operačního manuálu do interních dokumentů Nízkoprahového střediska Drop In o.p.s. jako vzdělávací dokument, pojednávající o specifitě komunikace, jejích úskalích a obtížnostech, ale i o jejím potenciálu a možnostech, ve výše zmíněném zařízení. Výzkumný soubor Deset jednotlivých kazuistik, prezentovaných formou mnohonásobných případových studií, které reprezentují typy klientů, se kterými pracovníci Nízkoprahového střediska Drop In o.p.s. přicházejí nejčastěji do kontaktu. Konkrétní obsahy jednotlivých případů byly vytvořeny kom- pilací mnoha situací z praxe, tak aby byly co nejvíce signifikantní pro jednotlivé typy klientů. Metody zpracování dat Pomocí transakční analýzy byla analyzována komunikace po obsahové i formální stránce, za pomoci zachycování vzorců ve sledované komunikaci, která byla prezentována pomocí mno- honásobných případových kazuistických studií. Jednotlivé sentence rozepsaných kazuistik byly situačně analyzovány...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.